Для оплати обладнання та послуг з встановлення домофонії, будь ласка, дотримуйтеся цих кроків:
1. Оплата за користування послугою Домофонія здійснюється на розрахунковий рахунок вашої управляючої компанії або ОСББ житлового комплексу. Заздалегідь дізнайтесь та домовтесь про надання даної послуги.
2. Якщо ви замовляєте обладнання та послуги налаштування від нашої компанії, ви можете замовити та оплатити вартість обраного обладнання і послуги з підключення та монтажу після консультації.
3. Заповніть анкету на сторінці послуги Домофонія (вшити посилання на сторінку послуги) обравши вашу адресу та заповніть свої дані.
4. Оплата здійснюється перед початком робіт.
5. У разі потреби у повторному виклику майстра через потребу у ремонті, оплата здійснюється лише за виклик майстра та вартість виконаних ремонтних робіт.
Якщо у вас виникли додаткові питання або потрібна консультація, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки.